Verzenden Nederland
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
U betaald €5,70 verzendkosten voor een normaal pakket binnen Nederland tot 30kg verzekerd met track and trace. Ook kunt u kiezen voor brievenbuspost € 4,10 verzekerd €1.50 cent extra. Waneer er voor onverzekerde brievenbuspost wordt gekozen is dit eigen risico en moeten wij bij verlies dit bij de klant in rekening brengen.Bestellingen vanaf € 100 worden gratis verzonden.
Hoe snel wordt er geleverd?
Wanneer een product op voorraad is, dan wordt je bestelling na plaatsing binnen 1/2werkdagen verzonden.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Dit wordt per product vermeldt.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op het moment van verzending ontvang je automatisch een Track and Trace code. Op deze manier kunt je precies zien wat de status van je bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.
Wie levert mijn bestelling?
Alle Nederlandse leveringen vinden plaats met PostNL of GLS
PostNL -GLS bezorgt je pakketje altijd aan huis en doet standaard 2 afleverpogingen. Het pakketje wordt ook bij de buren aangeboden. Mochten je buren het pakket niet accepteren, dan wordt het naar het dichtstbijzijnde business point van PostNL gebracht.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.
Verzenden Buitenland
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor België en Luxemburg: zijn de verzendkosten €7,00
Voor Denemarken, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje en Verenigd Koninkrijk: zijn de verzendkosten € 14.25
Voor Ierland, Italie, Finland, Portugal, Polen en Griekenland: zijn de verzendkosten € 21.40
Voor Australie, Canada, China, Curacao, Nieuw Zeeland, Suriname, Verenigde Staten en Zweden: zijn de verzendkosten € 21.40
De pakketten naar het buitenland zullen zonder track and trace worden verzonden.
Hoe snel wordt er geleverd?
Wanneer een product op voorraad is dan wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen verzonden. De verzendtijd van het pakje is afhankelijk van het land van bestemming.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Dit wordt per product vermeldt.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Nee, voor verzendingen naar het buitenland is het helaas niet mogelijk om je pakketje met een track and trace te volgen.
Wie levert mijn bestelling?
Alle buitenlandse leveringen vinden plaats met Postnl.
Je pakje wordt verstuurd als Priorityzending. Mocht je niet thuis zijn, dan laat de postbode een kennisgeving achter. Zo kun je het pakket later ophalen bij het lokale postkantoor.
Retourneren
Als je niet tevreden bent over je aankoop mag je binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop retourneren volgens onderstaande procedure.
Stuur een mail naar info@kadootje4kids.nl, vermeld duidelijk je naam, woonplaats, het ordernummer en je bankgegevens.
- Dan sturen wij je een barcode van Myparcel waarmee je je pakket terug kunt zenden.( kosten €5,70 voor de koper)
- Bewaar je verzendbewijs! Zoekgeraakte retourzendingen worden niet in behandeling genomen.
- Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag binnen enkele dagen terug op je rekening.
- Bij gebruikerssporen, of bij een beschadigde verpakking van het product (dus niet de verzenddoos/envelop) wordt het aankoopbedrag niet geretourneerd.
- Bij omruilen van een product zijn de verzendkosten(zoals verzonden) voor de koper en weder verzending van het product nemen wij voor onze rekening.