Bij ons kunt u uiteraard retouren
Als je niet tevreden bent over je aankoop mag je binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop retourneren volgens onderstaande procedure.
Dit geld niet voor gepersonaliseerde items
Stuur een mail naar info@kadootje4kids.nl, vermeld duidelijk je naam, woonplaats, het ordernummer en je bankgegevens.
- Stuur je aankoop vervolgens in de originele onbeschadigde verpakking binnen14 dagen na melding retour naar:
kadootje4kids slochterdiep 23 1509 wk zaandam. - Bewaar je verzendbewijs! Zoekgeraakte retourzendingen worden niet in behandeling genomen.
- Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
- De retour verzendkosten zijn voor eigen rekening. Houd er rekening mee dat onvoldoende gefrankeerde retourzendingen niet in behandeling worden genomen.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Is er schade of een product fout dan zijn de retour kosten voor onze rekening
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kadootje4kids.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."